søndag den 23. marts 2014

Lillian Anyayo logoudkast

Logoudkast til frisør, Lillian Anyayo, Aalborg.

Da jeg flyttede til Aalborg tog jeg altid hjem til Skive for at blive klippet, men så fik jeg anbefalet Lillian Anyayo, som på daværende tidspunkt arbejdede hos Eclore, Aalborg. I november 2013 blev Lillian Anyayo selvstændig og fik sit eget brand og salon under Jomfru Ane Wellness. Hertil skulle hun bruge et logo og spurgte om mine tanker og idéer til hendes nye identitet. Her er mit bud og logoudkast:




Logoet blev dog aldrig realiseret, da hun valgte en billigere løsning. Opgaver var dog underholdende at arbejde med, og jeg fik udfordret mig selv kreativt.

Til sidst kan jeg varmt anbefale Lillian Anyayo (Y)

Klik på link for at besøge hendes Facebook page:


God dag til jer alle

/Sara Katerin



Ingen kommentarer:

Send en kommentar